Weinig middelen, veel exposure
Ook underdogs kunnen scoren!
Sprekers
-
Niels Paauw
Owner bij Pow CommsPow Comms doet Public Relations en creatief werk voor verantwoorde food merken. We zetten ons met veel plezier in voor anti-omreiscashews, slaafvrije chocolade, koekjes die de bodemgezondheid herstellen, fossielvrij bier en zout dat gewonnen wordt in een beschermd natuurgebied met niks anders dan zon en wind. Het is een voorrecht om voor die bedrijven te mogen werken, die gemotiveerd zijn om het beter te doen. Die in meer geïnteresseerd zijn dan alleen winst. Het is ons doel om jou te laten weten dat die bedrijven bestaan en waar je hun producten kunt kopen. En daarmee dus zelf kunt kiezen hoe de wereld eruit ziet. Pow Comms werkt voor merken als Tony’s Chocolonely, Gulpener Bier, Oot granola, Fish Tales, La Baleine zout en Johnny Cashew.
Bijzonderheden
Ben je een kleine speler in jouw branche? Heb je weinig budget? Is het moeilijk om nieuws te vinden in jouw organisatie? Of weet je gewoon niet zo goed hoe je nieuws moet maken? Tijdens ons bootcamp: 'Weinig middelen, veel exposure' leer je in een paar uur nieuwe kneepjes van het PR-vak.
Leuke invalshoeken, bij jezelf blijven, met weinig middelen een goed netwerk opbouwen, nee zeggen tegen slechte ideeën: het komt allemaal langs in deze interessante workshop.
Dit bootcamp wordt gegeven door Niels Pauw, pr-specialist en al jaren werkzaam voor topmerken zoals Tony Chocolonely.